torsdag, januari 14, 2010

Drömkök


I min inspirationsmapp på datorn så går de här bilderna in under foldern drömkök. Jag gillar stora kök och så är jag väldigt förtjust i köksöar. På de här bilderna är köken både stora och har köksöar, men de är väldigt olika. Från det ruffigt, charmigt lantliga köket till det lite mer klassiska rena. Jag kan inte säga exakt vilket kök som är min favorit... men just nu ligger köket längst upp till vänster väldigt bra till! Jag gillar framförallt fönstrena i det köket!

6 kommentarer:

akira sa...

Mmm tänk om alla hus hade så där stora kök i sverige. Me tyvärr ser verkligheten inte ut så... I sverige ska vi ha små trånga köka... jajamensan! Köken var verkligen jätte fina!!

Annika sa...

JaG MED. Detta är ju show and tell imorrn, och jag tänkte köra drömkök då!
Min dröm är ett stort kök! mend köksö och en massa ytor...ett kök där alla får plats eftersom alla iallafall alltid vill samlas i köket under en fest, hihi!!
Jag ser att du gillar vita kök. DET gör jag med!!

Miss Marie sa...

Akira - du skulle ju kunna ha ett jattestort kok du som har sa stort hus! :)

Annika - aha, da ska jag komma ihag det den har gangen! :D

Desiree sa...

Verkligen fina och inspirerande kök du hittat här. Jag gillar då det är ljust och fint i köket. Köksö skulle jag gärna vilja ha i framtiden igen och rejält med förvaring. Gillar köket med inbyggda spotlights. Avskyr lysrör!

Miss Marie sa...

Desiree - lysrör är verkligen det tråkigaste som finns, det passar ingenstans! Håller med dig om spotlights!

Anna, Fair and True sa...

Mitt är det längst ner till höger :)