onsdag, januari 27, 2010

Heidis skönhetsoperationer

Heidi Montag är väl inte känd för särskilt mycket, förutom att vara med i The Hills och synas på en massa foton med maken Spencer Pratt. Nu är hon iallafall känd för sina plastikoperationer! Under en dag genomgick Heidi 10 skönhetsoperationer, bland annat bröstförstoring, botox, fettsugning och sen karvade de bort lite av skelettet på ryggen på något sätt, och det är så äckligt att jag knappt vill tänka på det! Jag ryser... Här kan ni iallafall se Heidi berätta om sina operationer och vad de gjorde. Äckelvarning utfärdas.
Och jag kan bara undra vad som får en helt normal, söt 23-åring att gå igenom all den här smärtan för att se ut som Barbie.

4 kommentarer:

Annika sa...

Ja, jag visste inte ens vem hon var förrän nyligen...Kollar inte the Hills.
men att en 23 åring som är snygg till att börja med börjar operera sig in absurdum är rent skrämmande...
beklagligt...

Miss Marie sa...

Annika - jag hade inte heller nån koll! :D Ja, det är just mängden skönhetsoperationer som äcklar mig. Idag kan man ju knappast säga något om en tjej väljer att förstora brösten, men detta är ju bara absurt!

anna of sweden sa...

Jag hade inte heller koll på henne innan. Men så läste jag om henne och alla hennes skönhetsoperationer i People. Visst är det sorligt? Och vilka felaktiga signaler det ger till unga tjejer. Usch och fy!

Miss Marie sa...

Anna - ja, man kan ju undra vad som har hänt för att göra henne så osäker med sitt utseende?! Hon sa i videon att hon hade fått kritik för sitt utseende på bloggar mm, men det kan ju knappast bara vara därför?!