onsdag, februari 10, 2010

Alla Hjärtan

Stjärnspäckat var det på premiären av nya filmen Valentine's Day. Filmen verkar mysigt rolig och jag skulle gärna se den. Men jag gissar att den kommer ut i Tyskland först nästa år kanske, eller nåt, de måste ju dubba och hålla på. Das Valentine Tag Jaaaa.

Och skådespelarna i filmen var uppklädda till tänderna! Jag gillar Jessica Biels klänning som nog bäst kan beskrivas som motorsågsmassakern goes polkagris, eller hur skulle ni beskriva den? Det ser ju ut som blod men också som polkagrisar! Sötast var nog ändå Emma Roberts, Julia Roberts släkting om ni nu inte fattade det på mega watt-leendet (snacka om släktdrag!), i sin vita glitterklänning. Söt men inte för gullig!

2 kommentarer:

Annika sa...

Den filmen vill jag se. Har premiär imorrn. Verkar URMYSIG!!
Jessica Biels klänning är vidrig...
OCH sen enaxlad dessutom (ett hatobjekt för mig).
Emma R är klart finast...OCH jösses så lik hon är faster!!

Miss Marie sa...

Annika - åh, lyllos dig! Här får vi nog vänta ett tag... :( Emma och Julia är ju sjukt lika varandra! Lika snygga! :)