onsdag, februari 24, 2010

Indiska

Indiska har mycket fint inne i butiken eller som snart kommer dit! Indiska kan vara lite hit and miss ibland, kvaliten kan vara sisådär. Mer än en gång har jag gått tillbaka med ett plagg som har gått sönder efter första tvätten. Men när kläderna väl håller så är de kanon!

Sjalen längst ner till vänster är i siden och kostar 129:-, det tycker jag låter väldigt bra! Den skulle sitta fint runt min hals nu i vår... Jag gillar hjärtspegeln på fot och den turkosa godisskålen, den skulle passa fint bland alla mina andra turkosa saker! (Ja, jag är lite svag för turkost...) Jag gillar också den mönstrade porslinvasen/skålen med lock. Och den randiga klänningen... och blommiga klänningen... Mycket fint!

6 kommentarer:

London Mummy sa...

oh, jag alskar Indiska. Hittar alltid nagonting dar nar jag e pa besok hemma.

Miss Marie sa...

Catharina - Jag slinker också alltid in på Indiska när jag är i Sverige! Alltid hittar man något fint... :)

Annika sa...

Deras inredning är så fin också. Köpte julgardiner där då jag var hemma i julas.
Men kläderna kan verkligen vara HIT or MISS. Håller med.

Miss Marie sa...

Annika - man kan verkligen hitta fina och prisvärda saker på deras inredningsavdelning! Och där har jag faktiskt inte haft några klagomål alls på kvaliteten!

Desiree sa...

Indiska har faktiskt en hel del snyggt. Jag gillar nog allra bäst den söta blusen med broderierna längst ner till höger.

Miss Marie sa...

Desiree - ja, det fanns mycket snyggt nu till våren! Blir att kolla in där när jag är hemma i Sverige härnäst!