onsdag, februari 24, 2010

Inbyggda skåp

Det braiga med internet är ju att man kan tjuvkika på svenska tidningar online. Det är lycka för en utlandsboende!

De här bilderna kommer från Sköna Hem och jag gillar den här lägenheten mycket! Min favorit är sovrummet ovan. Jag tycker verkligen att de har fått en bra mix med mestadels lugna, ljusa färger men en riktigt snygg fondtapet! Men det absoluta bästa är den inbyggda förvaringen runt fönstret och den snygga bänken under. Riktigt snyggt och praktiskt, särskilt när man har ett lite mindre sovrum men ändå behöver lite förvaring. De här hyllorna verkar inte vara alltför djupa utan bara tillräckligt för att man får plats med böcker och liknande!

Resten av lägenheten är också underbar, de där fönstrena skulle jag gärna vilja ha!

9 kommentarer:

London Mummy sa...

tack for tipset med Skona Hem! Man tappar ju helt "kontakten" med Sverige nar man bott borta sa lange. Var i England e din kara man ifran?

Miss Marie sa...

Catharina - Ja, eller hur? Jag vet inte hur det är i London men här i München är det riktigt svårt att hitta utländska tidningar, man hittar knappt engelska tidningar här! Min man kommer från Liverpool!

Anonym sa...

Skicka vidare till fina Stina i London!

Miss Marie sa...

Anonym - jag vet tyvärr inte vem du pratar om! Någon annan som vet?

Annika sa...

Ja, Marie...
Den lgh tar jag gärna!!
FIN!!
Gillar inbyggda skåp. Skulle jag också vilja ha!!

Miss Marie sa...

Annika - jag också! Skulle passa jättebra i vårt sovrum! Synd bara att man bor i hyreslägenhet....!

Anonym sa...

Min kommentar(Fina Stina) hamnade på fel blogg,Sorry!!

Desiree sa...

Hela lägenheten var jättefin och jag gillar de där inbyggda skåpen och bokhyllorna mycket. Det blir dock dyrt om man ska beställa och måttanpassa så att det blir riktigt bra och sedan ska man nog se till att bo där ett bra tag och inte flytta. Men snyggt.

Miss Marie sa...

Anonym - ingen fara! :)

Desiree - nej, för man det där får man nog snällt stanna kvar ett tag så att man kan njuta av det! Men riktigt snyggt är det!