måndag, februari 15, 2010

Valentine's Day

igår var vi, och varenda engelsktalande person i München, på bio och såg Valentine's Day. Yes. Odubbad. Jag var inte på humör på att se Julia Roberts prata tyska.

Och vad tyckte jag om filmen ? Helt okej, men ingen ny
Love Actually även fast de försöker. Alla är liksom så snygga att man inte riktigt köper deras karaktärer. Ashton Kutcher är sötast och roligast medan jag bara undrar vad Taylor Swift och Taylor Lautner egentligen gör i filmen? Don't get it. Och så har de ingen kemi överhuvudtaget.

Nästa films jag vill se är Peter Jacksons The Lovely Bones. Den ska visst vara riktigt bra.

3 kommentarer:

Annika sa...

Amen, sister...
Håller helt med.
I allt du säger. Jessica Biels roll störde mig mest.
Helt oförståelig.
Nej, ngn ny Love Actually är det så INTE. Och så fruktansvärt lååååång den var...
För snygga? Jamenvisst. Alldeles för mkt Hollywood som dessutom utspelas i Hollywood. nej tack, det blir inget framtida inköp av den filmen på dvd för mig...

Annika sa...

PS,
vet du vad det bästa var med hela filmen?
Att man fick se en trailer från SATC 2. Blev nästan tårögd då jag såg den.
ja, trailerna berörde mig mest igår. Det säger en hel del om själva filmen...

Miss Marie sa...

Annika - Taylor och Taylor störde mig mer än Jessica Biel, men hon störde också! Varför låg hon på golvet? Varför åt hon macka medan hon tränade? Bara helt jättekonstigt!

Och vi fick inte se någan SATC-trailer! Nu blev jag avis! :)