fredag, mars 19, 2010

Drömmen om Italien

Mitt nya favoritprogram är Drömmen om Italien. Åh, det är ett program som jag skulle kunna vara med i! Vilken upplevelse och vilken chans för det paret som vinner! Jag tycker att det är lite tråkigt med dokusåpaupplägget, vilket par som måste lämna och alla intriger, men det vackra italienska landskapet jämnar upp det.

Mitt favoritpar är unga paret Diana och Theo. De verkar veta vad de vill och är duktiga. Vissa av de andra paren har jag väldigt svårt för, bland annat en gammal gubbe och det paret som
lämnade sin 5 månaders bebis hemma för att spela in programmet. I slutet av senaste avsnittet säger mannen i det paret att de ska "förnedra de andra paren, men på ett positivt sätt". Jaha, förnedring brukar ju annars vara ganska så väldigt negativt och kan ju knappast vara positivt. Eller? Kanske bara jag som tycker det...

2 kommentarer:

Annika sa...

Nu när jag betat av hela familjen Annorlunda kommer jag att titta på Drömmen om Italien. Har hört så mkt gott om det!! Roligt. Ser fram emot att se det.

Miss Marie sa...

Annika - ja, jag kan verkligen rekommendera det! Förutom dokusåpa-upplägget så är det bra!