lördag, juni 12, 2010

SATC

Hur dåligt SATC2 nu än var (och den var ruggigt dålig, ingen själ eller hjärta någonstans) så är det ju alltid kul att se kläderna! De hade väl inte lyckats helt bra med kläderna den här gången, man kan ju till exempel undra varför Charlotte skulle klä sig som om hon var med i Flashdance mitt ute i öknen och varför Carrie skulle gå på marknad i lila balkjol, men men. Så är livet.

Jag tar fram några gamla favoriter istället! Den blommiga kappan är helt underbar och jag skulle kunna betala dyra pengar för den. Fungerar lika bra nu som när Carrie bar den i serien. Och hårblomman från Chanel, som Carrie hade på dop, är alldeles alldeles fantastisk vacker. VILL. HA.

4 kommentarer:

Annika sa...

Tycker du att den var så dålig? DET tycker inte jag.
Mkt fluff, visst. men en hel del goda skratt också.
Det gäller också att inte fundera så mkt över den, just go with the flow, lixom...
Ettan var ju bättre, men tvåan gick lätt ner den med...

Miss Marie sa...

Annika - nej, jag hade inga, verkligen inga förväntingar men jag blev sjukt besviken. Fluff kan vara helt okej, men när det blir dumt är det bara just dumt!

Tiger sa...

Jag gillar pippifjun-klänningen!

Miss Marie sa...

Tiger - den är scnhygg!