måndag, oktober 04, 2010

I Want Glamour!

Ja, någon glamour kommer det nog inte bli i den närmsta framtiden för mig, tyvärr! Särskilt när jag ser dessa bilder, då är det verkligen tyvärr! 


Rachel Bilson är på modevecka i Milano och visar den ena snygga outfiten efter den andra. Hur söt är inte den hallonrosa klänningen, och den leopardfärgade... wow! Blake Lively visar stil både privat och på inspelningen av Gossip Girl. Den blå assymmetriska klänningen är ju underbar, för att inte tala om den i gredelin och svart spets. Glamour på hög nivå!

2 kommentarer:

anna of sweden sa...

Glamour i alla ära, men jag tycker att Rachel Bilson är allra snyggast i slitna jeans och kavaj. Hon är verkligen en naturlig skönhet!

Miss Marie sa...

Anna - visst är hon det! O det kanske är det jag också ska hävda när jag går runt i myskläder? Allt klär en skönhet! ;)