söndag, november 28, 2010

Danniis stil

Vore jag rik och berömd så skulle jag anlita Dannii Minogues stylist! Dannii är domare i brittiska X Factor (motsvarigheten till Idol) och det har gått så långt att tv-tittarna är mer intresserad av vad Dannii och den andra kvinnliga domaren Cheryl Cole har på sig, än hur deltagarna sjunger! För mig vinner Dannii varje gång, den kvinnan har klass!


Jag gillar framförallt hennes accessoarer, varav många verkar vara från Annoushka. Så har ni lite (en hel massa) pengar över så kan ni köpa lika snygga örhängen!

2 kommentarer:

Annika sa...

Jädrar vad SNYGG hon är!!
Verkligen!!
Simon Cowell håller som bästa på att sätta upp X-factor här i US, och han är själv domare. SKA bli KUL att se.
IDOL orkar jag inte se längre...

Miss Marie sa...

Annika - nej, IDOL tycker jag är sjukt tråkigt. X Factor är mkt roligare med de olika grupperingarna o att varje domare är mentorer åt en viss artist som de väljer låtar, styling etc åt. Jag tycker det är kanon! Och Dannii är så snygg...