tisdag, januari 25, 2011

Färg!


Ska vi lova varann att våga färg i vår?


1. orange jacka från New Look 2. grön jacka från Debenhams 3. ljusblå jacka från Dorothy Perkins 4. knallrosa kort jacka från La Redoute 5. rosa 60-talsjacka från ASOS 6. röd jacka från New Look 7. prickig kappa från ASOS 8. klarblå jacka från ASOS 9. rödrosa jacka från ASOS 10. prickig jacka från New Look 11. senapsfärgad jacka från ASOS 12. blommig kappa från Monsoon 13. rosa jacka från H&M 14. blåmönstrad kappa från Monsoon

9 kommentarer:

storasyster sa...

JAAAAAAAAAA!! Men det var dåligt m färg på kläderna jag fick av er när jag fyllde. Men de var jätte fina!!! (Precis mina färger: grått o svart) Men visst vore det roligt med mera färg garderoben!! Det satsar vi på!

Annika sa...

Gillar detta med färg. Alla årstider!!
Snygga jackor och kapor var det här!! tror nummer tre och 13 är mina favvisar!!

Miss Marie sa...

Storasyster - hmm, du är ju inte direkt känd för att använda mkt färg så vi körde på säkra kort! ;)

Annika - ja, H&Ms jacka tycker jag också var riktigt härlig! Får se om den kommer i butik så jag kan prova den!

Channal sa...

Absolut! Jag älskar färg, jag har en röd... skulle vilja ha en blommig eller varför inte en prickig!
Kram Anna

Desiree sa...

Härligt med en sådan här färgdisplay och inspiration. Jag är så himla sugen på färg just nu efter denna mörka kalla vinter att jag känner att just det här med färg och vårpasteller är nästintill beroende framkallande för mig. Sitter här och njuter och suktar nu.
Kram!

Miss Marie sa...

Anna - både blommig eller prickig är väl kanonfint! :)

Desiree - ja, det kan verkligen behövas efter den vintern ni haft!

Anonym sa...

Gillade modellen på den gula (nr11) men inte färgen... fast den fanns ju i fler! Får fundera på det!

Miss Marie sa...

Brysselkakan - jag tycker den gula var riktigt läcker, men såklart, den färgen är inte för alla! :)

Anonym sa...

Nä, jag skulle se ut som jag hade gulsot i den färgen!