torsdag, januari 20, 2011

Klädhängare

Har ni också kläder lite varstans i sovrummet? Jag tycker alltid det ligger några kläder nånstans, sånt som ska användas igen eller helt enkelt inte kommit till tvättmaskinen än. Jag hittade de här bilderna i Sköna Hem och jag gillar tanken med en klädhängare i sovrummet. Vi får inte plats med en i vårt nuvarande sovrum, men det är verkligen smart. Jag gillar framförallt klädhängaren i den stora bilden. Robust och rejäl och bra att även väskor kan hängas på den!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Vi har en fiffig sak från Habitat; den är som en sådan där vagn de har på hotell när de kör runt bagage. Dvs en stång rätt över för galgar och en hylla nedtill där vi har tre korgar. Där hänger och lägger vi kläder som inte är rena men inte så smutsiga att de ska tvättas. Du kan se den här http://www.habitat.co.uk/alexis-large-clothes-rail/-//fcp-product/712442

storasyster sa...

ungefär sån har ju jag i hallen, som den stora bilden. perfekt!

Miss Marie sa...

Brysselkakan - den var riktigt fiffig! Synd att den inte får plats hemma hos oss!

Storasyster - ja, jag tänkte på den! Den var ju ett riktigt fynd också! Tur att lillasyster övertalade dig att köpa den... ;)

Annika sa...

Amen till att det alltid ligger kläder i sovrummet...alltid...
En klädhängare är ingen dum ide, men hos mig skulle den förmodligen bli överfull in no time...

Miss Marie sa...

Annika - ja, risken är ju att kläderna bara blir hängandes där. Snubblar man över dom på golvet blir man ju till slut trött på dom o tar hand om det i ren ilska! :D

Anna sa...

Åh! Jag vill flytta in i sovrummet på stora bilden, vilket drömrum!

Miss Marie sa...

Anna - eller hur! Ett riktigt drömhem hela hemmet. Du kan se det här: http://www.skonahem.com/inspirerande-hem/hemreportage/diskret-jul/

Unknown sa...

Håller med hängaren var verkligen toppen snygg!!!

Miss Marie sa...

Linda - visst är den!

storasyster sa...

ja det var tur att du övertalade mig att köpa den :D ett riktigt fynd!