onsdag, januari 19, 2011

Sagobrud



Den här brudklänningen från Monsoon tycker jag är helt fantastiskt vacker! Lite annorlunda men ändå ganska neutral. Jag brukar inte gilla glitter på brudklänningar, men det här var alldeles lagom mycket.


Hos Monsoon hittade jag en hel del fina klänningar som skulle kunna användas som brudklänning, som denna lite annorlunda klänning, eller varför inte en cocktailklänning, kanske den här klänningen med lite svart och kanske en för någon som inte vill ha en kritvit klänning. En passande tärnklänning finns såklart också!


För de som planerar ett sagobröllop finns för övrigt finfin inspiration här och här


2 kommentarer:

Annika sa...

Om den inte vore enaxlad så...Ja, du känner ju till mitt agg till det modet :-)
Ananrs ser den väldigt fin ut, det håller jag med om. Vackert fall!
Brudbuketten på bilden längst ner är så vacker!!

Miss Marie sa...

Annika - haha! Ja, enaxlad är den ju, men jag tyckte den här var superfin! O bruden o brudbuketten nederst är så fina!