torsdag, april 14, 2011

Otis


Hur bedårande söta är inte Spindelmannen-familjen Maguire-Mayer? Gillar lillkillen Otis korkskruvar. Engelsmannen har lockigt hår, så jag hoppas Alfred får den genen och inte mitt spikraka hår med små virvlar i hårbotten. På tal om Otis så var det topp fem på min lista över tänkbara namn till Alfred. Men Engelsmannen la in sitt veto mot det, eftersom Otis gör hissar och rulltrappor!(?) Senare läste jag en artikel om Alfred Nobel, och den vägen blev det... Men Otis är himlans sött!

4 kommentarer:

Anna, Fair and True sa...

Jag har alltid föreställt mig en liten blond krullhårig kille men tror nog inte Peter och jag har generna för det :) Otis är kanske mindre svenskt så nog bra ni valde Alfred!

Glitter Sisters sa...

Bra val där att inte döpa lillpojken till Otis. Engelsmannen har rätt! Det första jag tänker på är just hissar :0) /N

Miss Marie sa...

Anna - bade jag o Engelsmannen var blonda som barn, sa Alfred kan nog bli lite ljusare framover!

N - haha, da hade han ratt alltsa? Neeeeej! ;)

Anna, Fair and True sa...

Iofs var jag jätteblond till jag var 8-9 år och Peter till 3 men Isolde verkar inte ljusna än. Men man vet ju aldrig!