torsdag, juni 09, 2011

Alfred Scissorhands


Jag har sagt det förut, men jag säger det igen: Alfred växer som ogräs! Just nu vill han helst sitta eller stå upp mest hela tiden. Lägger man ned honom så rullar han runt, försöker ta sig någonstans men kommer inte så långt (ännu!). Det roligaste är hans händer, han har nyss upptäckt att han faktiskt kan ta saker och hålla i dom, men det är inte alltid det funkar. Han påminner lite grann om Edward Scissorhands, på så vis att han inte kan kontrollera händerna och det är lite på måfå som han faktiskt klarar att ta upp något och hålla det! Så sött, så sött.

10 kommentarer:

anna of sweden sa...

Han är så fin. För att inte tala om hur cool han är!

Anna, Fair and True sa...

Samma här! Isolde rullar och håller på fast jag kanske inte vill att hon ligger på mage gör hon just ätit men det vill hon! Och sitter gör hon jättestadigt nu!

Anna, Fair and True sa...

Såg förresten Bugaboo Donkey på stan! Nästan som man vill skaffa en till tätt för vagnens skull haha :)

Miss Marie sa...

Anna - visst är han! Jag älskar t-shirten! :)

Anna - här är det inte så stadigt än, rätt som det är tippar han över! :) Häftigt med donkeyn, jag tycker den är riktigt snygg!

Annika sa...

GULLUNGE!!
SÖT som socker.
COOL också!!

Sofia sa...

Ursäkta att jag upprepar mig hela tiden.
Men så himla söt är han. Din son. Vilka ögon!

Desiree sa...

Supersöt är han helt klart :-)
Kramis!

Miss Marie sa...

Annika - supercool! ;)

Sofia - jag som mamma tycker också det, o jag är ju inte det minsta partisk! ;)

Desiree - tack!

storasyster sa...

Ja tänk att nåt så enkelt som att greppa något kan vara så svårt för de små :D

Miss Marie sa...

Storasyster- det är mycket som är svårt för dom! :D