tisdag, november 08, 2011

Out and About


Det är så fint i München nu! Jag vet att jag upprepar mig, men det är ju så fiiiiint!


I helgen var det varmt igen. 18 grader som varmast, så vi hade en liten spontanpicknick i Englischer Garten.


Med Starbucks och Jelly Belly.


Fåglarna gjorde nån slags fågeldans på sjön.


Det blir kallt fort när solen går ner, så då gäller det att ta sig hem!


Alfred har börjat gilla att rida på axlarna. 


Han har ju så bra utsikt där uppifrån och kan se så mycket mer än i vagnen!

11 kommentarer:

Sofia sa...

Bild nummer två är helt helt underbar! Här var det också varmt igår, häligt =)

Jenny sa...

Vad härligt med så mycket värme. Du får verkligen spara den där känslan sen när det grådaskiga vädret kommer.... Själv börjar jag så smått fundera på att ta ut semester i mars och dra iväg på lite sol.... Och jag håller med föregående talare, nummer två är en alldeles fantastisk bild!!!!
Kram!

ullis sa...

Vilka härliga bilder och goa Alfred.

Miss Marie sa...

Sofia - så underbart nu! :)

Jenny - semester i mars låter inte helt fel...! :)

Ullis - :)

Annika sa...

SÅ fina bilder!
Och jag är ju som som du, jag frossar i hösten och färgerna.
Ni har det verkligen fint!!

Desiree sa...

Supermysiga bilder :-)
Kram!

Miss Marie sa...

Annika - visst är det härligt! :)

Desiree - :)

Mia sa...

Otroligt fint! Jag har faktiskt en gammal klasskompis som flyttat ner dit för att jobba. Han verkar trivas som fisken i vattnet.

Nu har jag länkat till dig idag. Äntligen! :)

Kram

Miss Marie sa...

Mia - kul! :)

Kalaslotta sa...

får man lägga till en mening...?

En Starbucks, Jelly beans och en snyggväska!

Attans...den gillar ju jag ju...

Anna, Fair and True sa...

Härliga foton som vanligt!