onsdag, april 11, 2012

Sno stilen: Mandy Moore



Jag gillar Mandy Moores avslappnade stil.


6 kommentarer:

Mia sa...

Jag har de sandalerna! Förbaskat nöjd och de är otroligt sköna. Egentligen har jag köpförbud nu och har skött det riktigt bra men jag kunde inte motstå dessa.

Förresten, underläggs-bild önskas! :)

Allt och/eller Inget sa...

vad läckert med den gula t-shirten till resten!

Du ger så fin klädinspiration!

Kram Linda

Sofia sa...

Väskan är verkligen urfin! Hade passat bra in i samlingen =)

storasyster sa...

Älskar den gula toppen!!

bloggare på icedaniel.se sa...

Oerhört läckert !

Miss Marie sa...

Mia - kul att de är lika fina i verkligheten! Köpstopp är ju till för att brytas... ;)

Linda - tack! Ja, det räcker oftats med bara en liten färgklick.

Sofia - visst är den fin! Tyvärr är den inte i skinn, annars skulle den finnas med på min önskelista! :)

Storasyster - visst är den fin!