onsdag, februari 20, 2013

Från helgen



Några fler bilder från vårt besök i helgen! Som ni ser så gillar Alfred numera att gå, i vagnen vill han bara vara om han ska sova!


"Sitta axlar" är en favvis, man ser ju så bra däruppe!


Snö, snö, snö i München...


Axlarna igen.


I tunnelbanan.


Lunchdags!


Den här söta kannan drog till sig mina blickar. Och ja, den fick följa med hem!


Jag tycker Engelsmannen ska ha hatt i sommar! Hatt och kostym är snyggt!


Men än så längre dröjer sommaren...


Utanför en av våra favoritbutiker, Butlers. Så mycket snyggt där!


Och mer promenerande!

13 kommentarer:

Sofia sa...

Vilken mysig helg ni verkar ha haft. Jag gillar också Butlers, bra priser och så mycket fina färger.

Anna, Fair and True sa...

Isolde var så i höstas, ville bara gå, men nu vill hon bara åka vagn, latmasken. Tur, då får vi valuta på köpet av syskonvagnen :)

Saltistjejen sa...

Så mysigt!!!
Och ja det dröjer en stund till sommaren men den kommer. :-)
Kram!

Annika sa...

MYSIGT!!
OCh vad jag tycker att din mamma är så snygg!!
Det tycker jag alltid då jag sett henne på bild.
Njut av snön och vintern.
Tids nog får du sommar.
Våren kommer ju ändå rätt tidigt till Munchen.
Säger jag lite hurtigt :-)

Miss Marie sa...

Sofia - visste inte att de fanns i England? Bra, då kan vi shoppa där när vi flyttar dit också! ;)

Anna - precis,det är väl så hon också känner när ni nu väl köpt en vagn! ;)

Saltis - ja, nån kommer den väl...!

Annika - ja, jag hoppas på en tidig vår! ;) Är bara så trist när det snöar o töar o snöar o töar... då kan det lika gärna försvinna! :)

Sofia sa...

Jodå Butlers finns i London i alla fall! Det är inte en stor kedja här så jag kan inte garantera att den finns i hela landet...

Miss Marie sa...

Sofia - här finns dom online också, så får kolla om de gör det i UK också...

Sofia sa...

Jag är också en flitig besökare på Butlers =)

Miss Marie sa...

Sofia - love it! :)

Desiree sa...

Oj vad mycket snö ni har i Munchen jämfört med vad vi har här i Basel. Jag ser att man kör med grus hos er precis som i Sverige. Här saltar man istället för att köra med grus. Men jag tycker gott att det kan få bli lite vår nu. Lite mer sol och värme tack.
Håller med Annika om att din mamma alltid ser så snygg och ung ut. Supermysig helg annars.
Kramar!

Miss Marie sa...

Desiree - här kör man på både grus och salt! Dom gillar mkt med allt! ;) Längtar också efter vår o sol!

Jonna sa...

åhh, jaa - hatt och kostym, så förbaskat snyggt alltså! :) Gillar också Butlers, varje gång som jag går in där får jag en riktigt energiboost av alla fantastiska färger, underbart! Ha en fin fredag :)

Rebecca sa...

fina bilder :)