torsdag, februari 07, 2013

I Heart U



Alltså, Mini Rodinis nya kollektion är verkligen hur fin som helst! Redan första gången jag såg hjärtbyxorna visste jag att jag Alfred ville ha dom! Och mycket riktigt, när vi öppnade paketet som kom i brevlådan utbrast Alfred wow och ville prova dom på momangen. Mycket bra beröm! De är lite stora och långa, så jag hoppas han ska kunna ha dom länge (de är ju inte direkt billiga...) och sen får jag försöka hålla mig från att köpa matchande jacka och keps....

Hela kollektionen finns hos Oii Design som skickar fraktfritt inom Sverige och för 59 kronor inom EU, hos Mini Rodini kostar det 79 kronor inom EU.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Fint! Ge upp - köp jacka och keps också! ;) Susanne

Miss Marie sa...

Susanne -haha! Då skulle alla (konservativa!) engelska vänner få krupp! ;)

Hanna sa...

Men jösses så söt han är! :)

Martina sa...

Vilken cooling! Söt liten cooling!
Kram

Martina sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Miss Marie sa...

Hanna - :)

Martina - :)

Anonym sa...

Bicycle by Specialized http://m.specialized.com/gb/gb/bikes/kids

Miss Marie sa...

Anonym - yes, we know, honey! ;)