onsdag, oktober 30, 2013

Kära tomten...



Julen är ju en tid då man kan önska sig såna saker som man kanske inte unnar sig själv i vanliga fall. Lyxiga dofljus, sköna material och saker som är fina bara för att!

1. doftljus från Diptyque hos Liberty 2. dubbeltäcke i ull från Ulltäcket.se 3. kashmirbyxor från Soft Goat 4. ärmlös kofta i lammull från COS 5.Make Your Own Eiffel Tower hos ASOS 6. plånbok från Cath Kidston 7. almanacka från Rädda Barnens webshop 8. varmvattenflaska och sockor i kashmir från Scotland Shop 9. rosa mössa från Filippa K 10. silverram från The White Company 11. broderad mockaväska från ASOS 12. brevpapper från Rifle Paper Co hos Mokkasin

6 kommentarer:

Anonym sa...

Mycket man blir varm av i den önskelistan ;-) Antar att du laddar för en vinter i engelskt kallt hus!

Miss Marie sa...

Brysselkakan - det kan vara det som påverkat mig, ja! ;)

Sofia sa...

Jag vill också ha de sköna Soft Goat byxorna tomten! =)

Miss Marie sa...

Sofia - eller hur! Lyxpresent! :)

Jonna sa...

Jag fastnade för almanackan den ska jag nog ta och införskaffa, bra tips! :)

Ullis sa...

Mycket fina saker som även jag kan tänka mig:)