söndag, juli 27, 2014

Söndagssvep, 27 juli 2014



God morgon sista söndagen i juli! Hur hände det?


Snyggaste höstbootsen hittas hos Duo Boots.


Bodde jag i USA hade jag köpt hela Emily & Meritts kollektion för Pottery Barn! Allt är fint!


Liv Tyler pratar om Hillary Clinton som president och andra bra saker i den här intervjun på Violet Grey.


Rachel McAdams ser överraskande normal ut på omslaget av Allure! Fint!


Mary Kate och Ashley Olsen hjälpte till att designa en brudklänning, och kolla in det snygga resultatet hos Vogue! Och hur snygga är inte MK och Ashley själva?!


Tydligen är den hetaste trenden just nu #nomakeup. Jag kör all in just nu och toppar med lite svettdroppar på det!

Filmen Chef verkar riktigt kul! 


Och i Wish I Was Here är Zach Braff och Kate Hudson med. Ja tack!


Och för de mindre har Pettson och Findus- roligheter premiär på fredag. Den ska vi se!


Over the top burger med guacamole och sweet red chili mayo, låter gott!


En chokladkaka med salt och blodapelsin, det låter väldigt spännande!


 Nyttig parfait!


Har ni mycket lavendel hemma? Martha Stewart tipsar om olika sätt att använda lavendel på.


Vi avslutar med lite fin poesi från J.R.R. Tolkien. Vackert. Vill ni ha lite skratt ska ni kolla in 35 fenomen från förr som våra barn aldrig kommer fatta! Ha en fin söndag!

4 kommentarer:

Fröken L sa...

Underbart söndagssvep som vanligt! läckra boots, dem skulle jag inte tacka nej till. Och systrarna Olsen, hur snygga är inte de!?! Spännande recept på chokladkaka med blodapelsin och salt. Önskar dig en mysig vecka.

Kram Linda

Miss Marie sa...

Linda - nej, bootsen blev jag väldigt förälskad i! :)

Charlie sa ... sa...

Vilka godingar och så mycket gott. Du hittar alltid det läckraste och jag vill testa allt!

xo

Miss Marie sa...

Charlie - :)