onsdag, februari 25, 2015

Favoriter



Färska blommor hemmavid är alltid så mysigt, härligt med lite färg och doft när man går förbi dem. Just nu börjar det bli säsong för några av mina favoritblommor, anemoner och ranunkler! Ljust rosa ranunkler kan vara bland det finaste som finns!


Något annat jag gillar är tidningar, älskar att inspireras av nya idéer och saker. The Green Parent är ett föräldramagasin som oftast visar lite alternativa saker och metoder, jag gillar att den inte enbart är riktad mot mammor utan att pappor lika väl kan läsa det. Mollie Makes ger en skjuts till kreativiteten, det kan behövs ibland!

3 kommentarer:

Desiree sa...

Jag gillar också både färska snittblommor och magazin att inspireras av :-)

Miss Marie sa...

Desiree - två favoriter! :)

Anna, Fair and True sa...

Green Parent ska jag lägga på minnet.