fredag, april 24, 2015

Fina nyheter hemma



En bra sak med att bo utomlands är att man får fira födelsedagar flera gånger! Innan jag åkte hem till England så gick mina systrar och jag och åt middag och firade min födelsedag! Av dem fick jag den söta bronsananasen som jag tycker är så fin, praktisk är den också eftersom man kan ta av toppen och gömma en massa hemligheter där i. Äpplet i trä är lika praktisk och det köpte jag precis innan vi lämnade München. Jag hade kollat på det jättelänge, och så sista dagen innan vi åkte, blev det rea och det ser jag som ett tecken! Nu är jag på jakt efter en banan för att utöka fruktsamlingen...


Bonjour-kudden köpte jag på Lagerhaus. En kompis såg den på deras Instagram-flöde och tyckte den vore något för mig, och hon hade så rätt! Den passar perfekt där i hörnet på soffan.

Inga kommentarer: