fredag, oktober 09, 2015

Flashback Friday: Oktober 2014



En flashback Friday till oktober förra året och två favoritbilder på Alfred och mig. Och än en gång förundras jag över hur liten han var och hur mycket han växt på ett år! Jisses...

Hur härlig är inte hösten förresten? Vi har en alldeles underbar höst här i England med lagom temperatur och mestadels uppehåll. Varje dag, efter att vi lämnat Alfred på skolan, tar Anders och jag en långpromenad med vagnen, så skönt och jag njuter, för jag gissar att jag inte kommer vilja gå så långt när vintervindarna kommer...

Fredag sa ni? Yes, äntligen! Ha en bra helg!

2 kommentarer:

Annika sa...

Ja, och tiden går ju så läskigt fort.
Fina bilder på er från i fjol.
Låter som sköna rutiner ni har nu. Vacker höst här också, kanske tom lite för varm i skrivande stund :-)
Önskar er en fin helg!!

Miss Marie sa...

Annika - inte för varmt här, alldeles lagom! ;)