söndag, oktober 25, 2015

Söndagssvep, 25 oktober 2015



God morgon! Fin inspiration från Toast.


Jag gillar den stickade kjolen från Anthropologie.


Kashmirtröjan från M&S blir genast lite mer spännande med dragkedjorna framtill.


Men ja! Helt klart snyggaste tallrikarna!


Snygg förvaring till smycken, ringarna sätter man på kaninöronen och så lägger man sina finaste saker under kupan.


H&M är redan i full gång med att skapa julstämning!


Denna tapet från Little Hands är underbar!


Hur gott låter det inte med Rosemary Hot White Chocolate? Måste testa!


Den här pumpapajen verkar också god.


Mac and cheese är en riktig comfort food, den här varianten har sötpotatis i.


Lägg till tights, en jacka och stövlar så är Reeses outfit något jag gärna skulle vilja ha på mig just nu!


Nya Bond-filmen Spectre har premiär nu! Den har fått väldigt bra kritik, så jag hoppas vi hinner se den på bio!


Adele är tillbaka med nya singeln Hello! Åh, får gåshud av hennes röst...



1 kommentar:

Annika sa...

Fint!!
Den där mac and chefen såg verkligen GOD ut!! Mums!!
Ja, Bond-filmen ska jag absolut se.
Alltid kul med dina fina svep.