söndag, januari 03, 2016

Söndagssvep, 3 januari 2016



God morgon första söndagen 2016!


Twothirds producerar kläder och annat fint med ett ansvar, ekologiskt eller återanvända material som produceras i Europa.


I de här träningsbyxorna från GAP kommer träningen gå galant!


Den här fantastiska ringen skulle jag gärna vilja ha på fingret!


En väska som verkligen väcker uppmärksamhet!


Den här clutchen verkar praktisk!


Boken Somna med mig verkar mysig!


Den här Spicy Chicken med Pumpkin Biscuits skulle smaka gott!


Mer mexikanskt! Queso Fundido Alla Tequila innehåller ost och tequila, alltså borde det bli min nya favoriträtt!


Danska kronprinsessan var så här drottninglik häromdagen!


Fler än jag som känner er sugna på att äta lite nyttigt efter jul och nyår? Systrarna Hemsley delar med sig av sina tips liksom Martha Stewart. 5 skäl till varför det är ok att svära inför sina barn. Jag håller med om varje punkt! Stressad? Läs den här artikeln! Bitching is so 1992. Och visst är det kanske så att våra vänner är våra egentliga själsfränder! Banksys konstverk med Steve Jobs som flykting i flyktinglägret The Jungle är tankeväckande. Ha en fin söndag!

1 kommentar:

Annika sa...

Snyggt. Som alltid.
Japp, det nya livet har inletts.
Tycker det är lätt att känna sig taggad för ett smalare och sundare liv efter jul.
Queson ser ruggigt god ut.
Ringen så, så snygg!!