fredag, mars 18, 2016

Vårkläder!


Alfred har redan börjat köra med shorts till skoluniformen, så för honom är det redan vår! Men för oss som vill ha lite varmare innan vi helt stänger in vinterkläderna så får vi vänta lite till, tror jag. Här kommer tre inspirationscollage med kläder som jag gärna skulle ha på mig nu i vår! Översta collaget är lite mer till vardags, tänk er "gå till parken med barnen"-outfit, det mellersta lite mer festligt så kanske en lördag med kompisar eller första vårfesten, och det sista är ju helt klart "brunch och sen strosa runt"-outfit, det ser man ju direkt! Lite Audrey Hepburn över det sista, känns det som. Håll till godo!


Randig topp från Monki, byxor från H&M, hatt från H&M, sidensjal från H&M, solglasögon från Gina Tricot, jacka från H&M, skor från Seasalt Cornwall och mockaväska från Gina Tricot.



Klänning från Laura Ashley, kort jacka från Cath Kidston, blommiga skor från ASOS, skinnväska från Modalu hos ASOS, hatt från H&M, solglasögon från Free People och örhängen från Ottoman hos ASOS,


Sidenblus från Gina Tricot, mockakjol från Gina Tricot, kashmirtröja från H&M, solglasögon från Lindex, ullscarf från H&M, mockaballerinas från H&M, guldpläterad ring från ASOS och mockaväska från H&M.

4 kommentarer:

Ullis sa...

Jättesnyggt. Man får verkligen vårkänslor.

Annika sa...

Åh vad fint!
Kan tänka mig rubbet :-)

Anonym sa...

De ljusa byxorna från HM föll jag för, blev dock förvånad över prisskillnaden hos dig och här: £29.99 och 399 SEK... Stor skillnad!

Anonym sa...

Inser att det kanske inte är så stor skillnad i pris trots allt!