fredag, november 18, 2016

Några bilder från York



Under Alfreds höstlov tog vi bilen och styrde mot York. Vägen dit var kantad av vackra höstfärger.


Det var mitt första besök i York, och jag gillade verkligen vad jag såg! Här är det vackra York Minster som vi snabbkollade på, med en ettåring och en femåring så blir det inte några djupdykningar precis, och det är också därför jag har så få kamerabilder från York! På min instagram kan ni se några fler bilder från York, men jag ångrar lite att jag inte tog fler kamerabilder!


Betty's är ett Tea Room som är vida känt, och jag hade gärna avnjutit en afternoon tea där om det inte hade varit för de små odågorna! Ja, Alfred hade varit helt ok att ha med, men Anders är lite mer... intensiv! Men vi köpte med oss lite smått och gott därifrån, bland annat den här fina pumpamuffisen! 


Sover man på hotell får man vara uppe sent och dricka varm choklad efter att lillebror somnat! Hotellet vi bodde på var inget vidare, men vi stannade bara en natt, så det var ok. Som ni ser sov Anders gott!


Inga kommentarer: