söndag, november 13, 2016

Söndagssvep, 13 november 2016



God morgon söndag!


GAPs randiga kläder ger rätt vinterstämning!


Glittrigaste stjärnklänningen finns hos Anthropologie.




Som vanligt är julstämningen hög hos H&M Home.


Sarah Jessica Parker är färgglad och missmatchad i New York.






Hos Passion for Baking hittar man recept på Peppermint Mocha Latte.




En helt fantastisk ingång till det här huset! Kika in i det här huset i Cornwall också.


Robin Wright pratar om barn, karriär och sitt humanitära engagemang. Skådisen Jordana Brewster pratar skönhet. En mammas kamp att gör amning för äldre barn barn normalt. Tydligen är det omanligt att by sig om miljön. Håller inte med om det! Framtiden tillhör de unga! Och Hillary Clintons tal efter valet i USA kan vara bland de bästa jag hört. Ha en fin dag!

3 kommentarer:

Jenny sa...

Så himla fint svep! Och nu vill jag flytta till Cornwall - närmare bestämt till stugan du länkade till... <3

Annika sa...

Hillarys tal var bara SÅ spot on, och SÅ bra!
Jag kan forfarande inte fatta att det INTE är hon.
Så vackert svep, som alltid.
HM Home har snygga grejer, helt i min smak.
Huset i Cornwall tar jag på stående FOT. Snacka om mysfaktor!!

Miss Marie sa...

Jenny - synd bara att Cornwall är så turistigt, annars hade jag gärna bott där! :)

Annika - ja, hur kunde det inte bli hon?! Galet!!!