söndag, mars 26, 2017

Söndagssvep, 26 mars 2017



God morgon söndag!


Vårigt är det hos Primark.


Söt liten spetstopp från Kappahl.


Snygg skinnväska från H&M.


Lek med maten! Här finns roliga tips.


Rabarbersäsongen är här! Den här kakan ska jag baka.


En jordgubbsmilkshake med vodka?! Jomenvisst, man tackar!


Nya filmen Life har inte fått någon vidare kritik, men med ögongodis som Jake Gyllenhaal, Ryan Reynolds och svenska Rebecca Ferguson kanske det är värt att kolla in ändå!


Har ni sett The Americans? Engelsmannen och jag plöjer igenom de fyra första säsongerna nu, så bra ju!


Selena Gomez kör på lite 70-tal.


Härlig tapet i en hall!


I det här fina huset i London skulle jag gärna bo.





8 kommentarer:

Ullis sa...

Härligt med alla pastelliga vårfärger, väskan är ju urtjusig. Rabarberpajen ser lite ut som farmors. Mums med mycket vaniljsås. Hortensia är en vacker blomma. Sommartider hej hej.

Anonym sa...

Milkshake med alkohol drack maken sist vi var i NYC. Och gillade det!
Hade varit kul att läsa om hemvändande svenskar men din länk föll nog bort...

Miss Marie sa...

Ullis - härligt va! :)

Brysselkakan - mi scusi, mi scusi! Nu är länken uppdaterad och här kommer den igen: http://www.migtalks.se/persons/kristina_44/

Anna, Fair and True sa...

Oj, väldigt få som ammar ens så kort tid.

Anonym sa...

Tack! Och jösses vad jag känner igen mig i det hon skriver!
Så mitt i prick på det mesta.

Miss Marie sa...


Anna - ja, skandalöst hur få som ammar i England, tror mycket har att göra med reklam om ersättning.

Brysselkakan - ja, jag kan känna igen mig i hur jag tror jag skulle känna mig!

Annika sa...

Snyggt.
The Americans älskar min make!! Men jag har inte sett serien. Vet att den är väldigt poppis och säkert jättebra, MY loss.
Jaha, vad ska instagram ändra NU då? Får kolla din länk.
Milkshake med alkohol är hyfsat poppis här, haha. Adult shakes.
Gillar inte vanliga shakes, så jag tror jag avstår.
VILKA underbara hortensior på bilden längst ner. ÅÅÅÅ!!

Miss Marie sa...

Annika - så bra, kan förstå att Peter gillar den serien, den rör sig väl typ inom hans område kan jag förstå! Visst är det störigt med instagram, jag stör mig fortfarande på att det inte längre är i kronologiskt ordning!