söndag, maj 21, 2017

Söndagssvep, 21 maj 2017



God morgon söndag!


Långklänning från La Redoute. Den skulle jag kunna tänka mig att bo i i sommar!


Med den här att byta av med ibland. Älskar fickorna!




ASOS har en kollektion med Made in Kenya där dessa godbitar finns bland mycket annat! Mönstrena på kläderna är målade av grundskolebarn. Fint så!


Jag gillar den avslappnade stilen med missmatchade fåtöljer i vardagsrummet.

  
Och detaljerna i det här huset är på pricken! Kolla in den coola Barbie-tavlan på väggen!


Få till rätt stämning med ett mood board.


Glamouren är hög i Cannes! Här är det Michelle Williams och Julianne Moore som glittrar ikapp.


Naomi Watts visar att gult inte är fult!


All former av quesadilla går hem hos mig!


Mmm, en margarita med vanilj och ananas låter exakt hur gott som helst!


Ett recept att spara till sommaren när tomaterna är mogna! Bakade tomater med fetaost och vitlök.



2 kommentarer:

Ullis sa...

Åh liljekonvaljer. Snart blommar de även här. Mycket gott att dricka och äta. Snygga kläder.

Annika sa...

Så fint!! Konvaljerna har blommat över hos mig, men de är så underbara då de blommar.
Älskar den blommiga klänningen. så fin!!
Vackert svep, precis som alltid.