onsdag, februari 06, 2008

Vanity Fair




Det är fler än jag som gillar pasteller! Såhär snyggt är omslaget till Vanity Fairs årliga Hollywood issue. Emily Blunt (från Djävulen bär Prada), Amy Adams (från Enchanted), Anne Hathaway (från Becoming Jane) och Jessica Biel (är hon känd för nånting annat än att vara Justin Timberlakes flickvän?) är alla på framsidan i specialdesignad couture från Joh Galliano för Dior. Grymt snyggt. Jag gillar särskilt Emily Blunts baddräkt med matchande handskar och snygg solhatt!

3 kommentarer:

Annika sa...

Bra fråga..VAD är Jessica Biel känd för? vad har hon varit med i? Jag vet faktiskt inte men tidningen är snygg...SKA köpa den!!

Desiree sa...

Det var ett läckert omslag. Det är nästan så att man vill äta upp den. Nu under våren dras man verkligen till de där mjuka fina pastellerna. Jag ska också inhandla denna.

Miss Marie sa...

annika - ja, det enda jag kunde komma på var sjunde himlen, du vet den där serien när hon spelar prästdotter? men det är det enda jag kan komma på, o det var minst 10 år sen! :)

desiree - ja, ljusa pasteller lyser verkligen upp! omslaget ser nästan ut som en bakelse! :)