tisdag, november 10, 2009

Macro

Det bästa inköpet i England är nog Engelsmannens för tidiga julklapp, ett macroobjektiv till kameran, så han kan ta riktigt närgångna bilder. Som ovan, på mina ringar, eller nedan, på min ögonskuggade ögonlock bakom glasögon. Och det bästa är ju att även jag kan låna den till min kamera när jag vill! :) Man måste tänka efter ordentligt när man köper julklapp.... ;)
Jag gillar verkligen såna här närbilder och skulle mycket väl kunna tänka mig att ha såna här bilder på väggen! Men eftersom det här bara är de första bilderna Engelsmannen tagit med objektivet så tror jag det kan bli ännu bättre framöver!

7 kommentarer:

akira sa...

wow en sån tav kan jag tänka mig i julklapp ;). puss

Anonym sa...

tavla, ska det stå...

Miss Marie sa...

Akira - aha.... too late! ;)

Desiree sa...

Macro är jättekul att ta kort med! man kan verkligen få till många snygga närbilder. Jag har ett till min kamera och jag skulle inte kunna klara mig utan detta längre. Snygga kort du har fått till här.

Miss Marie sa...

Desiree - jag har inte provat macron än, det här är engelsmannens snygga bilder! men det verkar riktigt kul!

Annika sa...

Super!! Gillar verklige nmacro själv också!! FINFINA bilder!!!

Miss Marie sa...

Annika - det blir ju en helt annan vinkel med macro! jag gillar också!