måndag, maj 31, 2010

Sommar och sol

Dom säger att det är sommar imorgon. Njaee.... är det det? Vi har i och för sig haft kanonväder här de senaste dagarna, dagarna är nyckelordet. Vi har haft soligt och varmt och sen runt klockan sex har det kommit in mörka moln för att sen börja blåsa, regna och hagla (som förstör vår kryddodling på altanen!). Helt crazy.

Men jag ser fram emot sol och bad, trädgårdsfester och att få se SATC 2 snart. Filmen har inte fått så bra kritik, men det tror jag inte spelar någon roll för mig!

VOGUE har Blake och Cameron på omslaget på sina sommarnummer, sådär solbränd och blond vill jag också vara i sommar! Och vad passar bättre till solbränna än turkos, vilket Jessica Biel visar. De där smycken är to die for!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vi har också haft fint väder i några dagar, och det bästa av allt det ska bara bli finare, ända till lördag:) Vi har haft björn i Pålsboda också. I söndagskväll var det ett par som fotograferade den när de var ute och cyklade vid reningsverket. De var ca 80 m från den. Så nu får vi gå och leta björn när du kommer hem:)/ullis

Millan sa...

Har blir det SATC 2 pa torsdag. Tycker filmen fatt sa dalig kritik att jag knappat vagar se fram emot det ... men det gor jag trots allt!

Miss Marie sa...

Ullis - herregud, björn!?!?! Finns dom överhuvudtaget, höll jag på att säga... Låter riktigt läskigt!

Millan - jag tror den blir bra ändå! :)