måndag, november 22, 2010

En hel massa tjusigt

 
Det här är ju right up my street. Älskar gammeldags pressglas, jag hittade massor med sånt på loppisar i Linköping, men här i München har jag varken hittat loppisar eller andrahands-affärer, vilket är synd för jag har hört att tyskar ska vara bra på det. Man kanske måste bege sig mer ut på landet då?


Hursomhelst, de här sakerna, från Lisbeth Dahl, är verkligen min stil. Älskar den lite antika känslan. Hur praktiskt är det förresten inte med sy- och nageletui i ett? Perfekt för resan! (Men ha det inte i handbagaget, för då blir säkerhetskontrollen inte glad...) Ringhållaren i glas är också riktigt söt.


Finns bland annat hos Nordljus.

2 kommentarer:

Desiree sa...

Verkligen jattefina tvalpumpar och parfymflaskor.

Miss Marie sa...

Desiree - ja, de skulle gärna få flytta in hos mig! :)