torsdag, januari 20, 2011

Blommigt

Dagens inspiration är Jennifer Garner i en riktig söt, blommig klänning. Jag hjärtar blommigt väldigt mycket, så det här är finfint för mig!


1. Långärmad, blåblommig klänning från Debenhams 2. Blommig ärmlös blus från Dorothy Perkins 3. Med skärp, blommig klänning från Debenhams 4. Vintage-aktig, lilablommig klänning från Lindex 5. Till sommaren, lilablommig klänning från Dorothy Perkins 6. Med ärmar, rödblommig klänning från Lindex 7. Superromantisk blommig klänning från Kappahl 8. Inte blommig men söt ändå, rosa klänning från H&M 9. Snyggt till jeans eller shorts, blommig blus från Lindex.

6 kommentarer:

Anonym sa...

har faktiskt också blivit lite förtjust i blommigt =)
har tom beställt en blommig klänning.
känns lite vågat för att vara mig som annars är en "enfärgstjej" =)

Miss Marie sa...

Pernilla - way to go! :) Tror du kommer passa kanon i det!

Desiree sa...

Ja här var det blommigt och vårlikt alla gånger. Favoriten för mig är nog den rosa klänningen från HM fast den som sagt inte är blommig.
Kram!

Miss Marie sa...

Desiree - visst är den söt även fast den inte är blommig! :)

Annika sa...

Fint, jag har alltid gillar blommigt. Mer sånt åt folket :-)

Miss Marie sa...

Annika - precis! Flowers to the people! :)