fredag, januari 21, 2011

Vårfint

Lagom när snön börjar falla igen i München så kommer jag med ett vårcollage. Jomen så är det! Minusgrader idag men plusgraderna väntar runt hörnet, jag bara känner det!


1. Snygg kudde från Åhlens 2. Vårfärger på sängkläder från H&M Home 3. Här i storstan har vi bara duvor och kajor, så en fågeltavla från Åhlens skulle vara fint på väggen 4. Blommig dörrmatta från H&M Home 5. Blåblommig broderad doktorsväska från Cath Kidston 6. Ni har sett den förut, men den är ju så söt rosa klänning från Monsoon 7. Vacker över matbordet, vit lampa från Tine K hos Inreda 8. Till alla festtillfällen i vår och sommar, fascinator från ASOS 9. För favoritkortet, fjärilsram från Laura Ashley 10. Jag skulle nog kunna tänka mig att kaffe smakar godare om det dricks ur denna kopp med fat från Åhlens 11. Retrostil på solglasögon från ASOS 12. Den här har jag suktat länge efter, den är så snygg! Färggladd tygbänk från Åhlens 13. För en riktig dam, röd läderväska från ASOS 14.Att ha på väggen, tänkvärda ord hos Inreda 15. Ny form på kavaj från Lindex 16. Rosa och puffig necessär från Lisbeth Dahl hos Chique

6 kommentarer:

ullis sa...

Underbart att ta en stark kopp kaffe och titta på dessa underbarheter. Första kudden och väskan från Cath Kidston, jag säger bara wow.

Miss Marie sa...

Ullis - kolla vad det står på kudden så kommer du gilla den ännu mer! :)

Annika sa...

Väskan är ju bara så FIN!!! Den skulle jag vilja ha, den i övre raden!!

Miss Marie sa...

Annika - ja, Cath Kidston kan sina saker!

ullis sa...

Det är ju "min" kudde:) Såg inte det.

Miss Marie sa...

Ullis - yes! Roligt va? :)