tisdag, januari 18, 2011

She caught Mr Darcy!

Livia Firth är den undersköna makan till den lika undersköna Mr Darcy... nej, jag menar Colin Firth förstås! På Livias blogg kan man nu följa henne runt på alla galor som Colin är på för att motta priser för sin rolltolkning i The King's Speech. Så här vacker var hon (och Colin) på the Golden Globes. 


Livia ska försöka vara så grön och eko-medeveten som möjligt när hon klär sig till galorna, och det är väldigt kul att få följa henne på bloggen och se hur hon lyckas!

10 kommentarer:

Annika sa...

Fina bilder på det fina paret. men vem är grabben i kostymen? Stylisten???

Miss Marie sa...

Annika - det är designern! Kommer inte ihåg namnet, tyvärr...

Mes rêves blancs sa...

âââhhh vad Colin Firth är bra som Mr Darcy och Jennifer Ehle som Lizzie!!! Jag bara älskar den filmatiseringen av Stolthet och fördom, ett tag tittade jag pâ ett avsnitt varje kväll i flera veckor haha dâ det inte fanns nâgot annat att se pâ tv och sâ läste jag boken samtidigt innan jag somnade pâ kvällen haha

Malin

Anonym sa...

men ahh vad vacker hon är!

Channal sa...

De är så vackra... älskar den mandelgröna färgen på hennes klänning!

Kram Anna

Miss Marie sa...

Malin - ja, han kommer nog för alltid vara Mr Darcy för merparten av oss! :)

Skruttplutt - visst är hon!

Anna - jag också! Så härlig färg!

Anonym sa...

Han till höger är het!//Tiger

Miss Marie sa...

Tiger - Jeff Garner heter han, designar för Prophetik. Du får googla! ;)

Sara sa...

Oh, tack för tipset om Livias blogg! Och Colin....han är ständig etta på min favvolista :)

Miss Marie sa...

Sara - justja, kommer ihåg ditt "möte" med honom i London! :)