måndag, oktober 10, 2011

Beatle Street


Mmm! I fredags fick jag äntligen fish and chips! Förut gillade jag det inte, tyckte fisken var fet och chipsen var mjuka, men numera tycker jag det är jättegott. Men det beror såklart på vilken "chippy" man går till.


Vi hittade en bra chippy, och Engelsmannen var också nöjd!


Och såklart så kunde vi inte ta Alfred till Liverpool utan att gå till The Cavern Quarter.


The Cavern är såklart klubben där The Beatles upptäcktes.


I Liverpool är beatlarna som gudar!


Lennon lives! Som sagt, beatlarna är gudar.


Och det tyckte Alfred var roligt!

7 kommentarer:

Sofia sa...

Vad glad och go Alfred ser ut! :)

Häftigt med Beatle Street, och gott med Fish and Chips, tror jag...jag skäms, har nämligen nästan aldrig ätit det...

Miss Marie sa...

Sofia - oj! Har du lyckats bo så länge i England utan att ha a proper fish and chips!? Du borde skämmas... ;)

Annika sa...

SÅ SÖT han är där han ligger i sin vagn. Han trivs nog bra i england han också!!
Fish and chips ser gott ut! Skulle gärna testa!

Miss Marie sa...

Annika - han verkar trivas ypperligt i England o det är skönt!

Desiree sa...

Jättecoolt med Beatle steet. Klart att de är stora hjältar. De blev verkligen stora ikoner inom musiken. Alfred är ju bara hur charmig som helst.
Kram!

Charlie sa ... sa...

Läckra bilder!

GIllar...och dina killar är såå charmiga!

Miss Marie sa...

Desiree - visst blev de det! Musiken är ju fortfarande bra också! :)

Lotta - :)