torsdag, november 10, 2011

Önskelista 1


Jag ÄLSKAR presenter och klappar - både att få och att ge! Därför är jag nästan klar med mina julklappar redan nu i början av november. Det är ju så kul! Jag vet att det är många som inte tycker det, men jag tror att alla i min familj uppskattar både att ge och att få. Tvärtom är det i Engelsmannens familj, där det alltid är en massa knorrande både när man ska köpa present och när man ger den. Oftast gäller det bara att fråga vad dom vill ha, och sen köpa det. Tråkigt tycker jag, som hellre vill köpa presenter som JAG tror skulle passa den jag ger det till. Det kanske inte alltid blir precis rätt, men det är ju en del av sporten! Jag vill heller inte veta vad jag ska få innan men gissar gärna när jag håller på att öppna!

För er som behöver lite inspiration till julklappsinköpandet kommer här en liten önskelista!

1. Hjärtring från Anine Bing for Cooee 2. snygga boktsäver från Cox and Cox 3. extralång halsduk har Kashmirbutiken 4. fler bilder får plats i en snurrande ram från John Lewis 5. urläcker svart fåtölj från Åhlens 6. poetiskt vackra muggar från John Lewis 7. värmande kashmirkofta från The White Company 8. multifärgad läderväska från ASOS 9. finfint halsband från Anthropologie 10. läderväska från Modalu 11. randig skål från Tine K Home hos Perlan Living 12. kashmirkavaj från Banana Republic 13. härlig kudde från Day Home 

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhh! De där bokstäverna!!! Vill ha!

Miss Marie sa...

Brysselkakan - visst är de fina!

Petchie75 sa...

Gillar halsbandet!! Kanske man ska klicka hem ett... Tack för tipsen!

Sofia sa...

Jag är också en riktig presentjunkie, helt enkelt älskar att köpa och hitta på presenter till mina nära och kära! Är helt för sporten att komma på någonting som jag tror att de vill ha eller har nytta av fast de kanske inte kommit på det själva ännu =)

Miss Marie sa...

Petra - eller så får du önska dig i julklapp! ;)

Sofia - precis! Så tycker jag det ska vara! Ibland kanske jag tar det lite för allvarligt när jag letar presenter i en evighet, men men... ;)