tisdag, mars 18, 2014

Fly Me to the Moon



I söndags kväll gick en gigantisk måne upp över horisonten. Jag kommer bara ihåg att jag har sett en lika stor måne en gång tidigare, för säkert tio år sedan, och det är verkligen helt fantastiskt. Kameran gör det så klart inte rättvisa, för i verkligheten ser man en massa detaljer på månen, det ser ut som om månen har både ögon, näsa och mun, det triggar verkligen igång fantasin. Alfred utbrast; "månen är stor. Och orange!" 

Tänk vilka skådespel naturen bjuder på.


12 kommentarer:

Annika sa...

Jäklar i gatan så snyggt!!
Vilken måne!
Jag lyckas aldrig bra då jag ska fota månen. Aldrig. Dina bilder så fina!!

Miss Marie sa...

Annika - jag tror man måste ha en superkamera för att kunna fånga månen bra! Men det var en himla cool måne!

Ullis sa...

Det var verkligen magiskt. Naturens under.

Miss Marie sa...

Ullis - :)

Freedomtravel sa...

Waow! Fantastiskt vackert!

Miss Marie sa...

Freedomtravel - :)

Angelica sa...

Så vackert! Naturen är verkligen helt fantastisk.

Miss Marie sa...

Angelica - visst är den!

artfullycarin@gmail.com sa...

Vilken magisk måne. Såå fina foton!

Sofia sa...

Wow så vackert!

Jenny sa...

Helt fantastiska bilder! Hur vackert som helst! Månen var större där du är än här i stan. :)

Anna, Fair and True sa...

Wow