måndag, september 21, 2015

En dag på stranden att minnas...



Det blev en dag på stranden för oss i lördags! Vädergudarna log mot oss och det var en varm och skön septemberdag, vindarna var till och med varma.


Alfred hade tagit på sig stövlarna, men de åkte av lika snabbt igen! Sand mellan tårna är ju det bästa...


Det var en perfekt dag för att flyga drake.


Anders och jag hängde mest på picknickfilten. Han ammade och grinade när han skulle rapa. Visst ser han lite ut som en Monchichi i koftan med luva? Min lilla sötnöt!


Sedan blev det sandslottsbyggande! Fyra torn och en pinne i mitten, såklart. Men sen förstördes det av en jordbävning, eller om det var en jätte som kom och trampade ned det. Oh well.


Anders och jag fortsätte att mysa med varandra. Sand mellan tårna och gos, himmelriket!


Den här bilden är Alfred i ett nötskal. Han är i rörelse hela tiden, aldrig stilla. På bilden rör inte ens fötterna marken! 


Och den här bilden visar Anders ganska väl också. Chillin'!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fantastiska bilder! <3
/T

Anna, Fair and True sa...

Härligt! Men ser ut som ni var de enda på stranden?!

Miss Marie sa...

T - ja, gillar dom jättemycket! :)

Anna - inte riktigt, men vi var inte många! Fanns några som badade, åkte vattenskidor och åkte häst o vagn! :)

eastcoastmom sa...

Skön dag och underbara bilder. Bilden där Alfred flyger är fantastisk!!!

Desiree sa...

Skont och underbart med lite sol och strand sahar mitt I September.

Ullis sa...

Vilka underbara bilder.❤️

Miss Marie sa...

Eastcoastmom - ja, verkligen en ögonblicksbild! :)

Desiree - ja, verkligen!

Ullis - :)

Miss Marie sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Annika sa...

Suoergulligt, och vilka BILDER på dig och Anders!!! Hubbyn som tagit dem, förstår jag. WOW!!

Miss Marie sa...

Annika - tack, jag gillar dom! :)