tisdag, november 29, 2011

Önskelista 4


Fler önskningar! Kära tomten...

1. Finfint armband från Syster P hos Accessora 2. Silverpläterad stor skål från Day Home hos Tintin Style 3. Från H&Ms Conscious Collection kommer väskan i siden och hampa 4. Kossakmössa hittas hos ASOS 5. Söta julglas från IKEA 6. Läderfodral till iPad som görs med personlig text på framsidan, hittas hos notonthehighstreet,com 7. Kimono i ekobomull från Indiska 8. Hängande förvaringskorgar från Lagerhaus 9. Läckert kuddfodral från Kerstin hos Signerat. 10. Örhängen med ametist från Red Direct 11. Fint tryck från SMÄM 12Supersöt cardigan i ekobomull, för de minsta, från Cloo Collection

9 kommentarer:

Sofia sa...

Älskar de skålarna från Day Home! Har tänkt klicka he en otaliga gången men kan bara inte bestämma mig för vilken. I-landsproblem =)

Miss Marie sa...

Sofia - ja, de är verkligen fina!

jenny sa...

Syster p verkar dyka upp lite överallt, är det ett nytt märke eller? Snygga smycken hur som helst!

Charlie sa ... sa...

Allt är fint men blev speciellt förtjust i örhängena och kimonon. Lovely!

Kram

Miss Marie sa...

Jenny - jag vet faktiskt inte om det är nytt eller inte, jag har inte sett det förut i alla fall!

Lotta - jag gillar dom också! :)

Sofia sa...

Men åh nu kan jag verkligen inte sluta tänka på skålarna. Men hjälp, vilken ska jag ta?! =)

Miss Marie sa...

Sofia - en av varje! ;)

Anonym sa...

Snyggaste armbandet!/Susanne

Miss Marie sa...

Susanne - visst är det snyggt!